Sharing is caring

Hersenspinsels, ervaringen, verhalen uit de praktijk.
Ik deel ze graag met je omdat ik hoop dat je er inspiratie en motivatie uit zult halen.

Branding & beeldmateriaal gaan hand in hand

Branding & beeldmateriaal gaan hand in hand

In deze blog wil ik het belang van beeldmateriaal (foto's dus) bij je branding benadrukken. Want het gebeurt nog regelmatig dat ondernemers bij mij komen voor rebranding, maar dat de beeldbank die daarbij moet worden gebruikt jaren oud is. Of dat ze niet echt een...

Connecten in een tijd van social distancing

Connecten in een tijd van social distancing

Ik merk dat ik in deze tijd van social distancing behoefte krijg om online te connecten. Veel volgers ken ik niet, of alleen van naam, en het lijkt me leuk om meer van jou te weten. Want wat jou onderscheidt in de massa, is dat jij een unieke identiteit hebt. Als we...

Nieuw teamlid en we hebben nieuw aanbod!

Nieuw teamlid en we hebben nieuw aanbod!

Vandaag heb ik voor het eerst sinds lange tijd weer werkoverleg gehad met mijn technisch team, Caroline en Kim. Kim Hoogmoed is de nieuwe technisch VA, naast Caroline, en zij stelt zich graag even aan jullie voor: Ik ben Kim Hoogmoed en ik ben een echte Rotterdamse...

Omdat ik zou willen dat iemand mij dit eerder had verteld….

Omdat ik zou willen dat iemand mij dit eerder had verteld….

Deze blog is anders dan je van mij gewend bent. Ik wil graag iets heel persoonlijks delen dat werkelijk niets met mijn bedrijf te maken heeft. Maar ik wil dit delen omdat ik zou willen dat iemand het mij had verteld. Het liefst zo'n 30 jaar geleden.... Mogelijk kom je...

Uitstraling trekt aan of stoot af

Uitstraling trekt aan of stoot af

You will never get a second chance for the first impression. Als je het dorp waar ik vlakbij woon inrijdt, dan zie je daar het pandje dat je op de foto hierboven ziet. Je zou denken dat het vergane glorie is. Dat er al tijden niet meer naar het pand is omgekeken....

Hoe een kardinaal een kraai werd

Hoe een kardinaal een kraai werd

Een fabel voor ondernemers Er was eens een vrouw die liep langs een winkel. Ze hoorde heel mooi gezang van een vogel. Ze stopte en zag in de etalage een grote kooi met daarin een kardinaal die prachtig aan het zingen was. Aangetrokken door het prachtige gezang liep ze...

De connectie tussen ‘know like trust’ en branding

De connectie tussen ‘know like trust’ en branding

‘KNOW-LIKE-TRUST' is een bekend marketingbegrip. In deze blog leg ik je kort uit wat de Know-Like-Trust methode is, waarom deze zo belangrijk is voor het succes en de groei van je bedrijf maar vooral wat (re)branding hiermee te maken heeft en wat het belang daarvan...

Iedere creatie is een kindje

Iedere creatie is een kindje

Creativiteit, creëren is heel heel proces. Soms is het een schot in de roos, soms ben ik flink aan het zoeken naar wat passend is bij de professionaliteit van de klant. Zoeken naar wat de juiste uitstraling is zodat klant en zijn/haar wens/visie en doelgroep allemaal...