Creativiteit, creëren is heel heel proces. Soms is het een schot in de roos, soms ben ik flink aan het zoeken naar wat passend is bij de professionaliteit van de klant. Zoeken naar wat de juiste uitstraling is zodat klant en zijn/haar wens/visie en doelgroep allemaal samenkomen in de branding. Maar make no mistake, ik hou van het hele proces, van begin tot het eind. En ja, ook de spanning en soms teleurstelling die erbij komt kijken. 

Iedere creatie is een kindje van mij. En telkens als een creatie wordt gelanceerd, dan voelt het als mijn kindje die het daglicht mag zien.

Als ik een ontwerp maak en dit voor de eerste keer aan mijn klant voorleg, dan voelt dat altijd heel spannend. Heb ik de klant goed aangevoeld? Komt mijn ontwerp overeen met de verwachtingen? Gaat het de doelgroep aanspreken? Vertegenwoordigt het echt de professionaliteit die het moet gaan uitstralen?

In de meeste gevallen is de klant direct enthousiast. Geweldig om te ervaren dat ik in staat ben om vorm te geven aan de wens en verwachtingen van de klant. Soms moeten we wat meer zoeken wat volledig past. Maar dat is ook okee. Juist door ‘trial and error’ kom je daar waar je wil zijn. Niet alleen bij creëren, maar bij alles in het leven en ondernemen. Juist door dingen uit te proberen en erachter te komen dat het niet klopt en het bij te stellen leer je en kom je daar waar je uiteindelijk bedoeld bent te zijn. En zo werkt het dus ook in het creatieproces. 

Maar dan is alles klaar en komt het moment van lancering. Het kindje mag het daglicht zien. Dat is weer net zo’n spannend moment! Want hoe zijn de reacties van mensen? Hoe is de reactie van de doelgroep? Maar spannend is leuk, weet ik inmiddels. Spanning is goed. Zonder spanning geen groei. En dat maakt mijn werk dus ook zo fantastisch: die spanning.

De professionele uitstraling die past bij de professional die jij inmiddels bent.

High end branding voor high end ondernemers

Vertel me meer!

Wil je niets van mij missen? 

Vul hieronder je gegevens in.
Ik stuur je mijn blogs en ander nieuws persoonlijk toe!

Je ontvangt maximaal 1x per week een mail.

dit veld niet invullen s.v.p.