Joris Golstein
Doe maar effe paranormaal
Logo, branding, website en visueel materiaal






Ik wist niet wat ik nodig had tot Anita het visueel voor mij maakte. Toen voelde ik dat dit mij echt kon helpen om mezelf professioneler te presenteren. Ze heeft puur op intuïtie een geweldige branding ontwikkeld en een te gekke website voor me gebouwd.
“Anita is op mijn pad gekomen, ik heb voor haar wat readingen mogen geven om haar handvatten, inzichten of wellicht veel bevestiging te mogen geven. Ons contact liep heel bijzonder, de rollen werden omgedraaid
Want na de readingen is zij mij gaan uitpluizen, puur intuïtief en op gevoel had ze zo iets van “hij kan mijn hulp ook gebruiken”. Ze trok haar stoute schoenen aan en is zonder medeweten een voorbeeld gaan maken hoe ze mijn website kon restylen! “Joris, ik moet je toch wat vertellen…” Nadat ze dit zei stuurde ze een link naar de voorbeeldpagina die ze had gemaakt. Ze sloeg me letterlijk uit het veld! Facking hell! Wat een website heeft ze op gevoel gebouwd!
En ja, ik ben heel eerlijk, ik heb geen buffers voor grote investeringen, maar dit was een kans die ik echt niet kon laten passeren! Deze dame beschikt over meer dan alleen creativiteit: Inlevingsvermogen, goede kijk op zaken en zet zich meer als 100% in voor klanten! De tekst en uitleg in combinatie met haar visie is zo groot, een wereld die achter alleen maar een website gaat nog veel dieper, ze heeft me een kijkje meegegeven hier in. Veel mooie kritische punten waardoor het voor mij een heel stuk toegankelijker wordt gemaakt, zelfs bepaalde zaken geautomatiseerd waardoor ik minder verloren uren heb!
Over het contact met haar kan ik alleen maar zeggen: zij is open, oprecht, eerlijk en loyaal en steekt niks onder stoelen of banken. Haar gastvrijheid voelt als een thuiskomen!
Het enige minpuntje: ze is te bescheiden en mag zichzelf veel meer laten zien! Ze is die ruwe diamant die wat geslepen mag worden om nog meer te gaan shinen!
Ik zeg dikke aanrader! De samenwerking met haar voelt aan als 1 team!”
TRANSFORMEER JOUW BRANDING VAN GEMIDDELD NAAR ICONISCH
Je jas is verouderd en het is tijd voor een nieuwe.