rebranding

IS JE MERK NET ZO KRACHTIG ALS JIJ INMIDDELS BENT?

Je bent al een paar jaar aan het ondernemen en dat gaat je goed af.
Je hebt jezelf in die tijd persoonlijk ontwikkeld, maar ook als ondernemer ben je gegroeid. Je hebt je aanbod steeds helderder voor ogen en je doelgroep is duidelijk.

Maar…. je uitingen kloppen niet meer bij jou en je bedrijf.
De jas die je ooit hebt aangetrokken is verouderd en het is tijd voor een nieuwe.

Je website, je branding/huisstijl, je teksten, al die zaken die je vanaf de start van je bedrijf hebt ingezet moeten weer passend worden gemaakt bij wie jij en je bedrijf inmiddels zijn. Zodat het plaatje weer klopt. Zodat je overal weer de ‘taal spreekt’ van de doelgroep die jij wilt bereiken.

Dan is het tijd voor rebranding.
Beeld én geluid weer in lijn met elkaar en passend bij de professional die jij inmiddels bent.

DE PROFESSIONELE UITSTRALING
DIE PAST BIJ DE PROFESSIONAL DIE JIJ INMIDDELS BENT

Je jas is verouderd en het is tijd voor een nieuwe.

Misschien herken je het wel…

Z

Je weet dat authenticiteit zorgt voor het onderscheidend vermogen in jouw markt en je wil jouw authenticiteit dus ook in je uitingen laten weerspiegelen.

Z

Je wil next level ondernemen, maar je beseft je dat je je daarvoor professioneler moet presenteren en dat je huidige branding verouderd is.

Z

Je voelt dat je geld laat liggen omdat je uitstraling niet is wat je zelf eigenlijk wil dat het is. Je voelt dat er meer mogelijk is.

Z

“Mijn huidige website kan eigenlijk écht niet meer.”
En zo zijn er eigenlijk meer zaken die vernieuwing nodig hebben.

Z

Je hebt wel het één en ander en op zich ben je daar niet ontevreden mee, maar er ontbreekt eenheid in het geheel, waardoor je voelt dat je minder professioneel naar buiten treedt dan je zou willen.

Z

Je bedrijf loopt goed, maar je uitstraling klopt niet meer bij je boodschap. Je wil ‘beeld en geluid’ weer in één lijn hebben.

Z

Je wil dat je op alle vlakken de professionaliteit uitstraalt die in lijn is met de professional, de expert, die jij inmiddels bent geworden.

Z

Je weet waar je staat en waar je naartoe wil, maar je hebt iemand nodig met een frisse blik die de vertaalslag met je maakt.

Jouw personal brand is wat jou onderscheidt van anderen.

Onderscheid jezelf in de markt door je eigen unieke identiteit.

EEN STERK MERK IS ÉÉN VAN DE MEEST WAARDEVOLLE BEZITTINGEN VAN JE BEDRIJF EN ESSENTIEEL VOOR HET SUCCES VAN JOUW ONDERNEMING 

Rebranding
Wat houdt het praktisch in?

Bij rebranding gaan we kijken naar jou en je bedrijf en ervoor zorgen dat je uitingen daarmee in overeenstemming komen.
Eenduidigheid in je uitingen zorgt onbewust ook voor vertrouwen bij je potentiële klanten.
Als jij je ‘merk’, je branding krachtig wil neerzetten dan brengen we idealiter qua uiting en huisstijl alles in lijn met elkaar zodat je professionaliteit uitstraalt. Je kunt daarbij denken aan de volgende zaken:

 

  • Website bouwen en/of vernieuwen
  • Academiesite bouwen of restylen
  • Ontwerp of opfrissen van je logo
  • Het maken of restylen van salespagina’s
  • E-books of ander gratis materiaal in nieuwe stijl
  • Video’s – intro’s/outro’s in nieuwe stijl
  • Social media templates in nieuwe stijl
  • Template voor je nieuwsbrieven
  • Headers voor zakelijke pagina’s (FB, LinkedIn)
  • Headers voor Facebookgroepen
  • Digitale beschrijfbare werkboeken voor online programma’s
  • Flyers
  • Visitekaartjes
  • Etc.

Eigenlijk kan alles waarmee je naar buiten treedt worden gerestyled naar je nieuwe professionele branding.
Uiteraard is aan jou de keus in hoeverre je de nieuwe branding wil doortrekken. Het kan ook een selectie zijn, of in eerste instantie alleen je website of academiesite. We werken met een plan, waarin ook een planning kan worden opgenomen voor het in fases doorvoeren van je rebranding.

De juiste taal gaan spreken om de juiste mensen aan te trekken

De taal die je spreekt is minstens net zo belangrijk als ‘het plaatje’ en ook heel bepalend voor je uitstraling. Bepalend voor het feit of je je doelgroep bereikt. Of jouw ideale klant zich aangesproken voelt. En dus kunnen we ook naar je teksten kijken of het nodig is dat je ‘je taal’ gaat aanpassen naar je (nieuwe) doelgroep. De juiste toon is bepalend voor het aantrekken van de juiste mensen (klanten).

Je hebt interesse, wat kun je verwachten?

Ieder rebranding traject is persoonlijk en behoeftes zijn per persoon verschillend. Het is dus belangrijk dat ik helder krijg wie jij bent, waar je staat, wat je doelgroep en je aanbod is en hoe je jezelf wil positioneren. Daarom zetten we de volgende stappen:

  • Stuur me een bericht via de contactpagina
  • Ik stuur je een vragenformulier om inzicht te krijgen in de hierboven genoemde zaken
  • We plannen een kennismakingsgesprek in via Skype/Zoom van maximaal 1 uur
  • Op basis van dat gesprek maak ik een voorstel voor jouw rebrandingtraject
  • Tijdens een live meeting gaan we samen je nieuwe brand ontwikkelen. Hierbij kijken we naar de componenten die nodig zijn om jouw nieuwe sterke merk te ontwikkelen. Afhankelijk van het gekozen traject zijn één of meerdere sessies nodig.
  • Met die informatie komen we tot jouw nieuwe huisstijl en zal ik deze doorvoeren in de door jou gewenste uitingen.

Een groeiend merk en een winstgevende business?
Dan heb je een ijzersterke branding en strategie nodig.

Die ontwikkelen we samen.