professionele websites voor ondernemers en bedrijven

Een professionele website die past bij jouw/jullie ambities

Een professionele website die past bij jouw/jullie ambities

De huidige website voelt niet meer passend bij jou/jullie en de groei die je hebt/jullie hebben doorgemaakt.
Hij voelt niet professioneel genoeg. Je voelt de drang om je (nog meer) te onderscheiden van je concurrenten.
Je beseft je ook dat je geen tweede kans krijgt voor een goede eerste indruk bij je potentiële klanten.
Tijd dus voor een upgrade!

Mijn kracht ligt in het intunen op de ondernemer of het bedrijf. Wie ben jij of wie zijn jullie en wat wil je/willen jullie uitstralen?
Wie is de doelgroep en hoe trek je die aan? Hoe wil jij/willen jullie verbinding maken met je potentiële klanten? Welke boodschap en welk verhaal moet er worden overgebracht?

Een website die helemaal op jou/het bedrijf is afgestemd. Uniek en op maat.
Een website die werkelijk uitstraalt wie jij bent/wie jullie zijn en die je/jullie boodschap duidelijk verkondigt en de juiste doelgroep aantrekt. Dat is mijn specialiteit. En dat gaat verder dan alleen een mooi design, want ook de juiste kleuren, teksten, beeldmateriaal en emoties maken hier deel van uit.

En dat niet alleen, want een écht goede websitebouwer onderscheidt zich ook door andere dingen.
Je leest ze hieronder.

Een website bouwen kan iedereen

Iedereen kan een website bouwen. Het is geen rocket science als je je er in verdiept. Maar een goede, professionele website bouwen, dat is een tweede. Denk daar bij aan technisch optimaal en goed beveiligd.
En daar onderscheiden websitebouwers zich nog wel eens in.
Naast het feit dat ik een mooi design ontwerp, met de juiste kleuren, teksten, beeldmateriaal en emoties besteed ik ook uitgebreide zorg aan de technische kant.
Z
Je site wordt goed beveiligd tegen hackers en spam.
Z
Ik besteed uitgebreid aandacht aan perfecte responsiveness van je website (dus hoe hij wordt getoond op tablet en mobiel, want een website wordt inmiddels in zo’n 70% van de gevallen bekeken via mobiel)
Z
Al het beeldmateriaal wordt verkleind naar websiteformaat. Iets wat lang niet alle websitebouwers doen en wat invloed heeft op de laadsnelheid van je website.
Z
Ik besteed dus aandacht aan de laadsnelheid die door diverse factoren wordt beïnvloed. En laadsnelheid heeft weer een grote invloed op de beleving van je websitebezoekers.
Z
Ik bied nazorg (dus onderhoud en updates). Dit is namelijk niet alleen zeer belangrijk voor de veiligheid van je site, maar ook van invloed op je online vindbaarheid.
Z
Bij het bouwen van je nieuwe site hou ik rekening met oude urls. Deze worden geredirect naar nieuwe pagina’s.  Met oude pagina’s heb je namelijk wellicht ranking in Google die je wil behouden en misschien zwerven er ook online nog ergens linkjes, die moeten natuurlijk wel ergens naartoe blijven leiden.
Z
We kijken naar SEO (Search Engine Optimalization) en dus vindbaarheid in Google.

wil je een écht professionele website, dan ben je hier op het juiste adres!

Onderscheid je bedrijf in de markt met een unieke, professionele website.

ik doe meer dan alleen het bouwen

Wil je dat men zich op je nieuwe website voor je nieuwsbrief kan aanmelden? Of een gratis product kan aanvragen? Wil je bepaalde processen automatiseren? Of zijn er andere technische zaken die je graag op je website wilt, zoals bijvoorbeeld een podcastfeed of YouTube-feed?

You name it en ik fix het. Geen enkel probleem, want naast het bouwen van websites bouw ik ook online leeromgevingen, ontwikkel ik branding en logo’s en bied ik een technische totaaloplossing.
Wat eigenlijk inhoudt dat ik ook alles voor je kan inrichten dat te maken heeft met de techniek bij het online ondernemen.

Wanneer je je nieuwe, professionele website hebt kunnen desgewenst zelfs ook al je uitingen worden gerestyled naar je nieuwe professionele branding.
Uiteraard is aan jou de keus in hoeverre je de nieuwe branding wil doortrekken. Maar om je een idee te geven:

  • Academiesite bouwen of restylen
  • Ontwerp of opfrissen van je logo
  • Het maken of restylen van salespagina’s
  • E-books of ander gratis materiaal in nieuwe stijl
  • Video’s – in nieuwe stijl en met professionele intro’s/outro’s
  • Social media templates in nieuwe stijl
  • Template voor je nieuwsbrieven
  • Template voor Powerpoint presentaties
  • Headers voor zakelijke pagina’s (FB, LinkedIn)
  • Headers voor Facebookgroepen
  • Digitale beschrijfbare werkboeken voor online programma’s
  • Flyers
  • Visitekaartjes
  • Etc.

De juiste taal gaan spreken om de juiste mensen aan te trekken

De taal die je spreekt is minstens net zo belangrijk als ‘het plaatje’ en ook heel bepalend voor je uitstraling. Bepalend voor het feit of je je doelgroep bereikt. Of jouw ideale klant zich aangesproken voelt. En desgewenst kijken we dus ook naar je ‘brand voice’, je teksten en of het nodig is dat je ‘je taal’ gaat aanpassen naar je (nieuwe) doelgroep. De juiste toon is bepalend voor het aantrekken van je ideale klant/doelgroep.

Mogelijk vraag je je dit nog af

Hoe lang duurt het bouwen van de website?

Dat is afhankelijk van verschillende factoren:

  • De omvang van de site
  • Heb jij de nieuwe content (teksten, beeldmateriaal) al als we van start gaan
  • Is er al een huisstijl of moet die nog ontwikkeld worden
  • Past het in mijn planning ivm andere lopende opdrachten.

Soms is een website binnen een paar weken gereed, soms duurt het een paar maanden.
Mijn doel is wel om een opdracht voor het bouwen van een website maximaal 3 maanden te laten doorlopen. 

Is de oude website uit de lucht tijdens de bouw van een nieuwe?

De oude website blijft gewoon in de lucht. Ik bouw namelijk in de meeste gevallen op een zogenaamd ‘bouwdomein’. Pas als de nieuwe website helemaal gereed is zetten we deze over en overschrijft hij de oude website.

Ik wil zelf wijzigingen doen aan de website, kan dat?

Jazeker, ik ben niet het type websitebouwer dat jou/jullie volledig afhankelijk maakt van mij. De website wordt gebouwd met een gebruiksvriendelijke builder. Wanneer de website is opgeleverd kan ik een video sturen waarin ik uitleg hoe je zelf eenvoudige wijzigingen aan je website kunt doen.
Voor grotere aanpassingen of het maken van nieuwe pagina’s adviseer ik echter wel om mij in te schakelen. Ook om de opmaak en branding te waarborgen en de kwaliteit te behouden 😉

Doe je ook aan nazorg?

Jazeker. Als je toevoegingen of wijzigingen hebt aan je website die te maken hebben met de opmaak, dan kun je mij daar altijd voor inschakelen. (Ook als je zelf iets hebt geprobeerd en je komt er toch niet uit).

Gaat het om de technische kant van je website, (updaten, problemen, etc) dan bied ik Service- en onderhoudscontracten aan. Mijn teamlid Charles (WordPress expert) voert deze in de praktijk uit.  

Technisch onderhoud is een ondergeschoven kindje maar eigenlijk ontzettend belangrijk!
Het is namelijk erg belangrijk dat je site technisch up to date blijft om hackers en spam te voorkomen. Ook is het belangrijk dat WordPress en plugins regelmatig worden geupdate omdat er anders conflicten kunnen ontstaan en je site dan mogelijk ‘plat gaat’.

Is betaling in termijnen mogelijk?

Bij projectopdrachten zoals het bouwen van een website kun je in twee delen betalen. Bij aanvang betaal je 50% van de investering. Zodra de website live wordt gezet betaal je de resterende 50%.

Ik heb een vraag die nog niet is beantwoord

Als je nog een vraag hebt die nu onbeantwoord is gebleven, neem dan gerust even contact met me op. Ik maak het hele proces graag zo helder mogelijk voor je!

Je hebt interesse, wat kun je verwachten?

Iedere website is persoonlijk en behoeftes zijn per opdrachtgever verschillend. Het is dus belangrijk dat ik helder krijg wie jij bent/wie jullie zijn, waar het bedrijf staat, wat de doelgroep en het aanbod is en hoe je jezelf of je bedrijf wil positioneren. Daarom zetten we de volgende stappen:

  • Stuur me een bericht via de contactpagina
  • Je ontvangt een vragenformulier om inzicht te krijgen in de hierboven genoemde zaken
  • We plannen een kennismakingsgesprek in via Zoom van maximaal 1 uur.
  • Op basis van dat gesprek maak ik een voorstel/offerte.
  • De volgende stap is een brainstormsessie via Zoom waarin we de rode draad van jouw branding/website bepalen.
  • In dit gesprek leggen we ook vast hoe je content (teksten en beeldmateriaal) gaat aanleveren en wat de planning en deadline voor de opdracht is.

TRANSFORMEER JOUW BRANDING VAN GEMIDDELD NAAR ICONISCH

Je jas is verouderd en het is tijd voor een nieuwe.